Eva is at a happy time of her life with her new partner, Nazario, a successful author, and his daughter Alicia, a teen she hopes to get along with; at last she has a family who will let her forget the past. But it won't be that easy. The horror she suffered at the hands of her ex-husband José, a possessive and violent cop, returns to threaten her idyll. This will be a journey of fear, to a place that has terrible consequences for everyone. But nothing is what it seems... and everyone bears witness to parallel truths.