With the chasms that doing so entails, Leiva personally paints a raw and unpretentious portrait of the frantic spiral of his existence today, giving us an unwonted glimpse of his life at the height of his career. An irreversible vocal cord issue constantly challenges the present and future of a Leiva incapable of conceiving any option other than to keep going. Until his voice gives out.