The 1970s. Dawn by the city lights, Jeanne runs away from a children’s home high in the mountains. She takes refuge in a film studio which she secretly explores at night. By day, the film The Snow Queen is being shot there, starring the enigmatic Cristina in the title role. Jeanne falls instantly under the spell of the beautiful, tormented star. A mutual fascination develops between the actor and the girl.