Freeing himself after spending a hundred years trapped in a glacier, the ghost of the filmmaker Lucien Castelnau wanders through a futuristic Patagonia, where technological progress clashes with forgotten stories. Unable to rest while his cinematic legacy remains unseen, he crosses a world that has deleted him from its memory, in search of a place in history and of spectators, who can finally bring his lost work back to life.