In a provincial Japanese town, Japanese-Russian siblings Nikita and Nina live an isolated life with their Russian grandparents, knowing their absent parents only through stories. When their father Nikolai suddenly returns, he takes them on a journey to see their mother Yuki, a Japanese ballet dancer. Along the way, the children discover unfamiliar landscapes, brief encounters, and the fragile bonds of family.