Mexico City, early 90s. On the day of his 11th birthday, Bruno falls in love with his best friend Vladimir. That night his father receives an HIV-positive diagnosis that will change family life. Like in salsa songs, his family tries to sing and dance to keep the pain at bay. Thirty years later, Bruno films and revisits the memories he couldn’t quite fathom as a child.