Mima has grown up in the shadow of her father's absence, raised by her uncompromising mother, Boyka. When news of his death arrives and his body returns to their village, recognition becomes both duty and dilemma. As Boyka refuses to face the man she once loved, mother and daughter confront a silent past, forcing Mima to decide what it means to inherit a life she never chose.