After a violent incident with her controlling partner Felix, dancer Tian flees their shared life in Marseille. Isolated and desperate for connection, she infiltrates the grieving circle of a young man she never knew. But as she becomes entangled in their mourning and affection, she hides a dangerous secret at home. When lies, grief and reality collapse into each other, Tian must choose whether to break the cycle.