On the day of a decisive court hearing and an important wedding performance, a quiet wedding musician finds his private life exposed to public scrutiny. Accused of exploiting his marriage, he moves between the courtroom, the city streets and the stage, carrying the weight of judgment, loyalty, and unspoken guilt. Forced to make a restrained but irreversible decision, the film observes a man whose inner truth remains elusive, caught between devotion, dignity and loss.