Ema, a recently retired doctor who can see the dead, tries to process her mother's death and her own unresolved matters. The arrival of her niece Julie and the murder of three teenagers in Piedrabuena, a suburban neighborhood marked by violence, trigger a strange phenomenon that breaks the fragile balance between the living and the dead. What had been Ema's burden until then begins to spread throughout the neighborhood: the dead start to make themselves present, and no one will be able to escape the sound of their own ghosts.