After the death of her estranged father, Angelica and her brother are forced to return to their childhood home: a big house in the French countryside overflowing with unspeakable clutter and the lingering presence of their despotic parent. As Angelica begins the overwhelming task of clearing it out, she comes across her teenage diaries, resurrecting a secret and fierce love she once harbored for her history teacher, Mademoiselle B.