Farasha and Faris are 20 when they meet at a graduation party – one glance that changes everything. But Farasha dies that very same night. Refusing to be separated from him, she discovers a way to cross the boundary between worlds: for 40 nights, and 40 nights only, she can meet Faris in his dreams. And so their love continues to grow, until the very last night.