In a forgotten town where men have learned to survive by keeping their feelings buried and their words few, a broke young miner quietly drifts through a life he barely feels. His numb routine fractures with the arrival of an enigmatic young woman, who sparks a dormant curiosity and the promise of something new. He follows her down a dark path, leaving behind the quiet safety of the only world he knows, unaware that this stranger is not all she seems to be.