Ricardo Serra, a waning TV presenter, convinces his friend Mari to accompany him on a trip to record a new episode of Travel & Pleasure. With a car and basic equipment, they travel to the Embalse lake, in Córdoba. There they film the landscapes, interview the secretary for tourism and meet her daughter, a young Youtuber. But everything changes the day Serra comes across mysterious alien eggs on the coast and sets out to investigate them, never imagining the consequences.