It’s summer harvest on a vegetable farm in northern Germany. The daily routine of seasonal worker Frida and her international colleagues is shaped by fixed rhythms and repetitive tasks. As the end of the season approaches an uncertainty about what comes next begins to grow. Yet when a bird gets trapped in the greenhouses, time seems to stand still for a moment.