Ten years after Álex Angulo's death, Dodó, the daughter adopted by the actor in China, returns from Taiwan to find out who her father really was. With her secret suitcase, she travels around Bilbao and Madrid, once again meeting relatives, friends and film, theatre and television professionals. Their testimonials and the fragments of his works reconstruct the artistic and human memory of Álex, while Dodó recovers the lost connection and finds her own self.