In this video letter, the director speaks to her aunt, the victim of femicide, telling her how it has been to live and grow in her absence. Based on a performance in which she projects the last Facebook message sent to her by her aunt, the young filmmaker reconstructs her own history marked by the fear of living in a country which is dangerous for women and by the complicated situation of being the only woman in her family.