18-year-old Gislaine claims to have had a dream in which she was visited by a divine voice promising her an extraordinary future filled with fame and money. Some time later, on her graduation day, she still clings to that promise, harbouring a hope she doesn't dare to pronounce in the face of the demands of ambition and direction.