10 years later, at a class reunion, Julen runs into some of his former pals. He doesn't feel like it, but goes along anyway with Melyssa, the only one he's still friends with after so much time. However, among all his former schoolmates, the only one he doesn't expect to meet is Ibai, his best childhood friend who has, just today, been released from prison. Precisely ten years ago, Ibai committed a murder that he never tried to explain.