Raven and Pinky are two inseparable friends who sail under the orders of the feared Captain Sabretooth, the king of the seven seas. But their friendship will be put to the test when the cunning Sibylla, Countess of Grel, attacks the pirate ship, steals the valuable figurehead and kidnaps Pinky.