9-year-old Milo lives in a remote village in Argentina, where he trains as a malambo dancer. But his true dreams lie elsewhere: he longs to ride trains and explore Buenos Aires, the city he has only seen in movies. To break free from his small world, he must dare to embark on a new journey.