Can a fish learn to hug? Why are deafblind people happy underwater? El abrazo de los peces / The Embrace of the Fish is a sensory journey into the depths of deafblindness. The Santa Ángela de la Cruz Centre is the only residential centre for deafblind people existing in Spain, and one of the few in the world. There, on that bubble planet, live Juande, Victoria, Cristian, Clara, Jose Luis... whose singular feature is that they are deafblind people.