When you own a non-denominational funeral parlour. When you’ve lost your driver’s license for drinking too much. When you fall in love with an office trainee 25 years your junior. When your daughter begins to understand that you're not the father she thought you were. When the retired boxer who lent you money is on your back. When death seems more interesting than life… What could go wrong?