5 more minutes tells the story of a couple in crisis who decide to spend a weekend getaway in a remote house in the countryside. They are met on arrival by the agent who shows them round the house and hands them the keys. However, before leaving them to it, something strange happens: time suddenly rewinds 5 minutes.