Alice arrives in a quiet provincial town and takes a job at a local café, blending easily into a life that isn't hers. Her presence is no coincidence. She is there because of Milo, a young mechanic who works at a nearby garage. To him, Alice is a stranger. To her, he is someone tied to a past she has never truly left behind. As buried tensions begin to surface and Milo drifts toward uncertain ground, both are pushed to a crossroads: is it possible to rebuild a bond that shattered decades ago?