Bajañí is the word for guitar in Caló language. Based on this instrument, and specifically, on the guitar and art of Niño Josele, Fernando Trueba invites spectators to listen to music as never before. This is a new musical journey in his body of work through three musical planets: flamenco, jazz and Brazilian music, where Niño Josele and his guitar engage in musical dialogue with Caetano Veloso, Ron Carter, Rubén Blades, Kenny Barron and Marisa Monte.