Gerardo Liesa is a young police inspector who has recently joined the UCRIF (the Central Unit for the Fight against Illegal Immigration Networks and Document Forgery). He and his colleague, Carmen Osés, sense that something is changing in brothels across Spain. Suizo and his associates run several brothels, sexually exploiting sex workers from all over the world. One of these women is Claudia. Aged 18, she has a young son in Colombia and has just arrived in Spain in search of a better future.