The story of the Andes air crash didn't end with the rescue. Another story began when the survivors returned to the neighbourhood where the families of those who didn't survive were waiting for them. While the world turned their tragedy into a universal narrative, the survivors had to learn to live with the weight of what they had done. Spanning half a century, this series explores a community divided between the living and the dead, and how retelling a story can change the way we come to terms with it.