As the director of a care facility for the elderly, Marie-Lou strives to introduce an innovative care philosophy based on listening and respecting residents’ dignity, despite resistance from some members of her staff. Her encounter with Mari, a Japanese theater director battling cancer, will forever change her life. By forming a deep, supportive friendship, the two women join forces in a shared struggle to “make the impossible possible.”