Reinforcements have been diverted to battle wildfires and all communication has been cut off. Hope Harbor's police outpost chief Bum-seok and officer Sung-ae struggle to defend a village of the elderly, while in the mountains, Sung-ki and the locals who set out to track the beast find themselves hunted instead. What begins as ignorance plants the seed of disaster, escalating through human conflict into a tragedy of cosmic proportions.