1985, Vincent, almost 13, lives in the suburbs of Paris with his middle-class family, caught between an older brother who brushes him off and parents who never stop arguing. No longer a kid but not yet an adult, Vincent fumbles through life's big questions: identity, friendship, family, first crushes... and why adults never seem to have figured things out either.