Peter, a hard-partying New York City club promoter accustomed to a life of excess, electronic music and endless nights, sees his whirlwind lifestyle upended when a woman he doesn't know shows up on his doorstep with Arlo, a 10-year-old boy she claims is his son. What started out as an impossible situation soon turns into a mad, fun and tender connection, as unexpected as it is transformative.