When Alzheimer’s begins to erase her mother’s personality, Sarah leaves her exciting life as an activist and artist in 90’s San Francisco to return to her eccentric family's conservative small town. Initially confident she can manage the situation, she soon realizes she must accept the harsh, disorienting reality of the disease to become the daughter her family needs.