This is the story of Sandra Sánchez, a woman who defied all conventions to become the best female karateka ever to have existed. With the guidance of Jesús del Moral, her trainer and life companion, Sandra set out on an impossible journey: to win an Olympic gold medal at the age of 39 in a sport dominated by the Japanese and where the oldest retire at the age of 30. A tale of love, greatness and struggle that goes way beyond karate and grows into a legend.