Alejandra is a single mother who works as a webcam performer in a studio in Medellín. Andrew is a disabled war veteran who lives on the outskirts of New Jersey. The two begin a series of virtual conversations ranging from sexual requests to trivial challenges, forging a bond that is born in the flesh but gradually transcends into a sweet complicity. Their loneliness collides when he decides to travel to meet her in person. What begins as an unpleasant encounter ultimately becomes an opportunity for both of them to question who they really are.