When his boyfriend disappears without trace during a techno rave, Miguel is plunged into limbo. The Ninja's absence drives him to lose his fragile hold on the sense of reality and to seek affection among his lovers, his mother's partner and strangers. Obsessed with repeating photos and videos on his phone showing his boyfriend's ghostly image, somewhere amid noise and pixeles, Miguel conjures up a meeting with a dog that will lead him to embrace the baneful memory of the past.