A group of young people meet to mull over and discuss democracy today. A brainstorming of ideas, intelligent reflections and dialectic confrontations. Words give way to bodies, tension turns into a game, the differences into a collective choreography that ends in revelry. They celebrate the diversity of being together, where democracy is no longer an abstract idea but becomes a shared, lively and entertaining experience.