Julien, a talentless musician, works as an assistant to a sculptor. He meets Hermine, a saleswoman of religious books, who introduces him to Dr. Moreau, organiser of mythologically inspired sessions. In these sessions, they will be manipulated by a fatal mechanism, where the first victim will be Hermine.