Martín is a con man who takes advantage of simple people, pretending to know them when he meets them. On this occasion, his victim is Susana's father, who is disabled and has little more than a vegetative existence after being hit by a car. Martín manages to take charge of Susana. His disturbing presence disrupts the family's life together.