Juan, with whom Angela is having an affair, confronts his brother Oscar on the day of his wedding to Ana and leaves home. Angela gives birth to Juanito, who becomes the subject of a dispute between the two women as they search for traces of his father, who seems to be succeeding in life. When he finds him, he will have to choose between Angela, his mother, and Ana, who has become Juan's lover.