Dénes, a secondary school student who discovers sex and girls, goes through difficult times at home and at school. The arrival of a friend of his father's, who comes to live with them, will change his attitude towards the people around him. He decides with his brother and two other friends to leave the country. But the escape plan will be limited to stealing a car and taking a trip to a lake.