The night on an Atlantic beach. A wounded man, at the edge of his strength, is pursued by a car. Haunted by two assassins, from whom he tries to escape, he finds refuge in an isolated house. Among the owner, an old blind and fugitive actor, a certain complicity will be born. The arrival of guests and the presence of a young woman, free and uninhibited, will disturb the course of events. Each will return to their own reality. The fugitive to action, the old man to his memories. After all, when you talk too much, you die with a stone in your mouth.