Berlin. December 1980. Solomon passes to the West. He carries data that will allow him to unmask an agent from the East, a mole infiltrated after the war in the Western secret services. But Salomón is not only a defector, he returns to Brussels to settle his accounts with the past, a love that he never managed to forget. He will be persecuted by the secret services on both sides and will be questioned by the son of the woman he has loved. Who in this runaway race of questions will have the last word?