Of love and erotic relationships between both sexes. From two points of view, two visions for the treatment of the same topic. From a woman. She seeks to create her own games, and is a craftsman of her own loneliness. Her body fully active in her, in a continuous movement in search of her privileges that have been continuously denied to her. The other side of the vision is the masculine. The vision of love through man. He shares his love with two women. Cinematographic diptych on both sides of the camera, since it is directed by a woman and a man.