From the moment Arieh, a private investigator looking for his new opportunity, accepted a seemingly mundane job, he found himself caught up in events. It was about investigating Mr. Avnial Kenan. Colleagues who preceded him on the job, died under strange circumstances. There was no doubt that everything was intimately connected. the question was: Who are you Avnial Kenan? But constantly everything gets complicated, things are not what they seem. The questions become metaphysical and the new question is: But who the hell am I, Arieh Ben Deror?