The emotion of falling in love happens to almost everyone at some point. It begins with fanfare and drums and ends in boredom and disillusionment. time, fatigue, corrode that first illusion. A young couple decides to avoid this and they move away to the desert where they buy a motel. The first client arrives, an old talkative millionaire widow. There are almost no guests, there is an outstanding mortgage. Crime is perfect. The fascination that she put as a condition of love and of seeing how this dream falls apart, is the end of a story that ends up ending the same as the others despite trying to be different.