It is a film that breaks the mold. With no dialogue, no narrative structure, he brings the elements traditionally considered background - rural and urban landscapes - to the fore, in order to produce a unique and intense vision of the superstructure of contemporary life. the Indian word of the Hopi tribe. The film has been produced by Francis Coppola.