We are immersed in the magical Shakespearean night. Spirits, creatures of the night..., in an abandoned castle, on the shores of a lake, in a splendid 17th century villa, to evoke the mystery of the prodigy of love. The eternal ballet of passion, mystery, jealousy, hate, envy, suffocating love. The dawn will bring the shadow of sleep, but not everything will be as before. All this in rock version.