Eva is a student, but without great conviction. she decides to change her life and becomes a hostess, not out of necessity but to dominate men. She knows someone who is dedicated to the same job as her. They fall in love, the conflicts begin when they decide to work together. The film is a story of obsessed love within a framework in which this is nothing but a commodity.