It is the story of two criminals. One, Gonzalo, is the typical high-flying knave, accustomed to moving in high financial circles. The other, Ginés, a vulgar chorizo, quarrelsome and drunk, authentic prison meat. Both are in jail and will establish some complicity. Ginés will protect Gonzalo in the hostile environment of the prison and the latter, in return, will help the former when they come out of their confinement after serving their sentence. Their lives run parallel from that moment on in a series of vicissitudes, fruit and product of the marginalization in which both, for various reasons, live.